torsdag 2 juli 2015

Somra

I tisdags fanns den efterlängtade paketen från Koftan och Eddys sjalklubb i brevlådan. Så spännande att öppna och få se innehållet, skulle det vara något som jag gillade eller....



Det är ju lite som att köpa grisen i säcken men med denna sjalklubb behöver jag inte ens fundera om jag kommer att tycka om eller inte. Tant kofta och Eddy är väldigt duktiga på otroligt fina sjalar både vad gäller mönster och färger.



Paketet innehöll mönstret till sjalen som ser jättefint ut och garnet Filisilk i en härlig rosa färg. Det fanns också gula fina knappar med, vet dock inte vad de skulle vara till men det upptäcker jag.
Nu är det ju så att jag gärna skulle startat denna stickning direkt men av någon anledning så finns det flera stickningar på gång så jag väntar några dagar till.

Passa på att njut av det härliga sommarvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar