söndag 5 juli 2015

Året Runts mysteriestickning

Tja så var det dags igen för Året Runts mysteriestickning. Förra sommaren beställde jag garn till denna mysteriestickning som då var i fyra delar och började sticka.


Då vi var i Danmark några veckor kom jag efter i stickandet och sjalen blev inte klar så den ligger som ett UFO i korgen och bara väntar på att bli klar.

I början av denna sommar var det dags igen för årets mysteriestickning. Till att börja med var jag tveksam att hoppa på men så gjorde jag nu det i alla fall och har snart gjort del 1 och har två kvar.


Första delen är i skuggstickning så det är lite spännande att se hur det blir.  Garnet jag stickar i är Fame. Just nu känns det lite trögt med denna stickning men den är bra som en social sommar stickning.

Njut av sol, jordgubbar, semester och allt annat som hör sommaren till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar